تلفن تماس :

09123300190

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. ورق استیل
  6. /
  7. ورق های استیل طلایی...
ورق های استیل طلایی یا استیل طلایی یا ورق طلایی

ورق های استیل طلایی یا استیل طلایی یا ورق طلایی

ورق های استیل طلایی یا استیل طلایی یا ورق طلایی استیل , نکات مهم برای فروش ورق استیل طلایی و ورق استیل خشدار طلایی در این مطلب ارائه میگردد . ورق های استیل طلایی یا استیل طلایی یا ورق طلایی.  ورق استیل میرور طلایی به عنوان برترین ورق دکوراسیون درسال های اخیر کاربرد گسترده ای  دارد که با توجه به افزایش کاربرد ، قیمت ورق استیل طلایی را همراه با نوسان کرده است . به همین دلیل بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات در خرید ورق استیل طلایی ، شناخت ورق استیل طلایی نگیر و بگیر یا همان ۳۰۴ و ۴۳۰ یا استیل طلایی یا ورق طلایی استیل میباشد . ورق استیل طلایی  شامل انواع :۱- ورق استیل میرور طلایی ۲ – ورق استیل خشدار طلایی ۳ – ورق استیل طرح دار طلایی ( ورق استیل دانه گندمی طلایی و … )۴ – ورق استیل شامپاینی در بازرگانی استیل خانی می باشد که هرکدام دارای کاربرد خاصی است مانند آسانسور ، کابین آسانسور ، نمای ساختمان و حروف تابلو سازی و …  . شرکت بازرگانی استیل خانی وارد کننده و تامین کننده ورق استیل طلایی ( ورق های استیل طلایی یا استیل طلایی یا ورق طلایی ) و دیگر انواع استیل با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید .
نکاتی که در فروش ورق استیل طلایی و خرید ورق استیل باید توجه داشت :
نکات مثبت در خرید ورق استیل طلایی : ورق استیل طلایی از جمله بهترین ورق های دکوراتیو می باشد که در بازار استیل در ضخامت های گوناگون و اغلب در ابعاد ۱/۲۲ * ۲/۴۴ عرضه می شود .  نکاتی که در خرید ورق استیل طلایی باید دقت شود :
اینکه این ورق باید بدون هیچ موجی باشد که در ورق ساخت تایوان این نکته رعایت شده است بر خلاف ورق استیل طلایی چینی که اغلب تیره ای در این ورق ها دیده می شود.
دقت در حمل و نقل ورق استیل طلایی می باشد که به علت ضخامت نازک و موج دار و خش دار شدن این ورق استیل باید در هنگام حمل و نقل و جابجایی حتما توسط پالت حمل گردد .

آنچه در این مطلب میخوانید !

0

1402/11

ورق استیل ورقی از فلز خالص استیل با ترکیب سایر عنصر ها ساخته می شود. ساخت این آلیاژ ویژگی هایی را به عنصر اولیه

0

1402/11

ورق استیل 304 پر کاربرد ترین نوع استیل می باشد . این آلیاژ از کرم و نیکل و آهن تشکیل شده است.

0

1402/11

برخی از آلیاژهای استیل وجود دارند که ظاهر آنها با دیگر استیل ها لز قبیل ورق استیل براق ،ورق استیل مات ،ورق استیل

0

1402/11

بازرگانی استیل خانی تهیه کننده آلیاژهای مختلف استیل و استنلس استیل ورق استیل، ورق استیل مشبک  در سایزهای مختلف

0

1402/11

استفاده از ورق استیل بازرگانی استیل خانی در ساختمانبه طرق مختلف ممکن است برای مثال دیواره آسانسورها ، دربهای ورودی و ... .

0

1402/11

پروفیل استیل از محصولات آلیاژ استیل است که سطح مقطع یکسانی دارد. از کاربرد های پروفیل استیل اتصال دو قطعه به هم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *